סיפור חייה של אורית מנטל


נולדתי ב 28.7.1964 יום שלישי ב13:15,בבית החולים ברזילאי באשקלון.
גרנו באשדוד, כשנולדתי אחי הגדול היה בן 4.
שהיתי בערך בת 3 החלטתי לקפוץ מהמרפסת שבקומה הראשונה ושברתי את הכתף.
בגיל 5 עברנו לגור בחולון, חצי שנה אחרי זה נולד אחי אלון והצטרף לחדרי הירוק. (עד התגייסותי לצבא ,חלקתי חדר משותף עם אלון ומאז יש לנו מערכת יחסים טובה ומצוינת
עד כיתה ח' למדתי בבית ספר הערבה בחולון. החל מכיתה ו' התחלתי ללכת לתנועת הנוער העובד והלומד עד סוף כיתה יב, מאוד אהבתי להשתתף בכל פעילויות התנועה וגם הייתי מדריכה.
הרבה שנים ניגנתי במספר כלי נגינה: מלודיקה, קלרינט וחליל צד. כמו כן שחיתי בהפועל חולון ואפילו זכיתי במקום שלישי.
בתיכון למדתי בבית ספר מטרני בחולון במגמת ענ"א (מחשבים)
בתנועת הנוער הכרתי את יעקב בעלי לעתיד והתגייסתי לנח"ל.
שהשתחררתי הלכתי ללמוד בסמינר הקיבוצים הוראת מתמטיקה ופיזיקה ומהר מאוד גיליתי שמורה אני לא אהיה אבל את תחום החינוך לא זנחתי ,ומאז אני מנהלת פדגוגית בגני ילדים .
שהיינו בני 24 התחתנו ,יעקב ואני ב-6.9.1988 ושנה לאחר מכן נולד בני הבחור סתיו ,שהיום הוא בקורס קצינים של חיל הים.
ארבע שנים לאחר מכן ב-31.5.1993 נולד בני טום ,היום תלמיד בכיתה י ,והוא פעיל בפורום בית הספר ובשחקן ה-12 (פורום אוהדי מכבי תל אביב)
ב24.5.1997 נולדה ביתי מאי ,היום תלמידת כיתה ו' ופעילה בצופים ,אוהבת אומנות ודרמה .
בשנים האחרונות למדתי טבחות בתדמור ,תחום אותו אני מאוד אוהבת ונהנת לפנק את משפחתי במטעמים שונים.אני גם מאוד אוהבת לצייר ולקרוא,ואת אחי אלון (לאכול איתו בראנץ) .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה