אייל וחני מאורי סיפור חיים


אייל-
נולדתי ב 10/7/1960 בבית החולים העמק בעפולה.
עד גיל 4 גדלתי בקיבוץ כפר רופין .בגיל 4 עברנו לאשדוד שם נולדה אחותי אורית ובגיל 10 אחרי שעברנו לחולון נולד אחי אלון . למדתי בבית הספר גורדון ובתיכון מטרני. בגיל 18 התגייסתי לצבא ושירתתי בנ.ב.
שהתגייסתי הלכתי לקורס טייס והשתתפתי בטקס החזרת סיני למצרים ב 1979 באל אריש.בנ.מ הדרכתי על כלי שנקרא וולקן (תותח נגד מטוסים).
לאחר השירות הצבאי עבדתי בכל מיני עבודות מזדמנות כמו: הרכבת מטבחים ,הובלות,מכירת כלי בית ואיטום. ומאז נשארתי באיטום ויש לי כיום חברה.
ב 1/11/1983 התחתנתי עם חני ונולדו לי שני ילדים : ירדן ב 3/3/1985 ודור ב 4/2/1992.
שהייתי צעיר אהבתי לצלול. בתיכון בקיץ הייתי נוסע לעבוד במועדון צלילה בדהב אשר בסיני. אני אוהב לאכול בשר וכיום אני בשלב של התמחות לגלידות ביתיות.


שגמרתי את התיכון נסעתי לטיול ארבעה חודשים בסקנדינביה.








חני-
נולדתי ב 19/4/1960 בבית החולים דאזאני ביפו להורים יצחק ז"ל ונעמי גולדברג. עד גיל 3 גרתי בחולון אחר כך עברתי לאשדוד ושם הכרתי את חמי לעתיד כי הוא צילם בגן שהייתי .
בגיל 6 עברתי לחולון .ב 1966 נולדה אחותי נאווה. למדתי בבתי הספר שפינצק, ביאליק, ושלום.
למדתי בתיכון מטרני ,ב 1978 התגייסתי לצבא ושירתתי בפיקוד הנח"ל. אחרי הצבא הכרתי את אייל וב 1983 התחתנו.
היום אני אוהבת לבשל, לאפות, גם ליצור דברי אומנות, למדתי צורפות וכיום אני לומדת עיצוב פנים ולפרנסתי אני עובדת עם בעלי אייל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה