בני מרקוס -דודי





שמי בני מרקוס נולדתי בחולון ב 07/10/72, למשפחה שכללה את הוריי ואחותי הגדולה אלונה אני הילד הקטן במשפחה.
את רוב ילדותי עברתי בעיר בת-ים שם למדתי בבית ספר יסודי בשם גולדה מאיר ובתיכון שז"ר (בתקופתי לא הייתה חטיבת ביניים).
תחביביי בילדות היו לשחק כדור רגל עם חברים ובעלי חיים.
תמיד היה לנו כלב בבית וציפורים ודגים והייתי מאוד אוהב לשחק עם הכלבים
ולעזור לאבי לטפל בציפורים גם הייתה לנו חתולה שהינו מגדלים בבניין. בנוסף מאד אהבתי לקרוא ספרים ולראות סרטים בעיקר מתחום המדע בדיוני.
לאחר שסיימתי תיכון בשנת 1990 התגייסתי לצבא בשנה הראשונה הייתי ביחידת מקם בלבנון זו הייתה תקופה מדהימה המקום היה מאד יפה ורגוע כל הבלגן התחיל בלבנון רק בחודשיים האחרונים שלי שם וזה היה קצת יותר מפחיד היו פיגועים וירו עלינו אחרי שנה וחצי בערך יצאתי לקורס קצינים אחרי הקורס חזרתי לחצי שנה שרות בגבול הצפון ולאחר חצי שנה עברתי לתפקיד בקריה בתל אביב.
השתחררתי בשנת 1994 אחרי שנת קבע בתפקיד מ"פ בגדוד קשר מטכל בתפקיד___________
לאחר הצבא נסעתי לטיול בדרום אמריקה הטיול ערך כ 8 חודשים.
במהלכו ביקרתי ב צילה ברזיל פרו בוליביה אקוודור במהלך הטיול ראיתי את הקרנבל בברזיל הייתי בהר געש פעיל בצילה ראיתי את עיר האינקה מצו פיצו שחיתי עם דגי פירנה צדתי תנין וחזיר בר בעזרת חבל ובידיים בלי נשק וצנחתי במצנחי רחיפה בעיקר עשיתי חיים וטיילתי חודשיים בבוליביה ופרו על אופנוע.
אחרי הטיול נסעתי לני יורק לשנתיים חיתי שם ועבדתי בהובלות.
הייתה לי משאית והייתי נוסע בכל ארה"ב ומחלק לאנשים את החפצים שלהם.
לאחר שחזרתי לארץ עבדתי במספר עבודות אחת מהם הייתה בשופר סל שם פגשתי
את אישתי קסניה.
עבדנו ביחד כשנה ואז היינו רק חברים.
כשהחלטנו להתחתן כבר לא עבדנו ביחד אז לקחנו חופש ונסענו לבולגריה והתחתנו שם.
לפני שנה נולד לנו ילד קראנו לו עומרי והוא הדבר הכי טוב שקרא לנו.
היום אני עובד בשדה התעופה בחברה בשם פילינג קארגו שעוסקת בשליחת משלוחים
בארץ ובחול אני עובד בחברה הזאת כבר 4 שנים בתפקיד אחראי תיק לקוחות
אני עדיין אוהב ספורט אבל בעיקר רואה בטלוויזיה וכבר לא משחק הרבה ואוהב חיות היום יש לנו חתול בבית.
היום אני משקיע את רוב זמני הפנוי להיות עם המשפחה שלי אשתי והילד ההורים אחותי והילדים שלה.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה