טיול בר מצווה לאנגליה

אנגליה אנגליה הנה אני בא...
זה התחיל שיובל סיפר לאמא שהוא לקח את הבן שלו לטיול בר מצווה באנגליה לראות משחקי כדורגל .
אמא התלהבה ובמשך שנה וחצי שמרה הכל בבטן –ארגנה את הכל וחודש לפני היא סיפרה לנו שנוסעים לאנגליה אחר כך היא סיפרה שרואים משחקי כדורגל.
ביום חמישי 25/12/2008 הגיע הרגע טסים לאנגליה הגענו נרגשים לשדה התעופה עם סבא וסבתא נפרדנו בשמחה(בלל שטסים לאנגליה) ועצובים (בגלל שלא נראה אף אחד מהמשפחה והחברים) אבל לא נורא התגברנו ועלינו לטיסה.
היינו במתח איך נראת אנגליה . הגענו בערב (ללונדון) ושכחנו שהרכבות לא פעלו באותו היום(כי היה קריסמס באנגליה) אבל בסוף השתמשנו במונית.
הגענו למלון "holiday in king cross " והלכנו לישון.
בבוקר קמנו וחיפשנו תחנת רכבת תחתית ובסוף מצאנו וגילינו שהלכנו שעה ברגל לכיוון שני. נסענו לצ'לסי לראות את המשחק נגד ווסט ברומיץ ,הגענו בהלם למגרש ,ועוד יותר היינו בהלם מהחנות מזכרות של צלסי וכמות האנשים שהיו שם לפני המשחק היה מדהים .
אחרי המשחק שנגמר 2-0 לצ'לסי הלכנו למסעדה בפיקדילי שנקראה "steak house " והיה לנו מאוד טעים ואחרי שסימנו חזרנו למלון והלכנו לישון.

למחרת קמנו ונסענו ברכבת התחתית למדם טוסו –- מוזיאון השעווה והיה שם כיף וגם היה קטע שאפשר להיכנס רק מגיל 13 ואימא שלי פחדה וקפצה על אפיק הרבה.
שסיימנו נסענו לאוקספורד סטרייט ואכלנו במקדולנס והיה הרבה יותר טעים מהארץ ,והמשכנו לטייל ובערב חזרנו למלון לישון.
למחרת קמנו ונסענו לארמון המלכה וראינו את החלפת השומרים .
ומשם למשחק של ארסנל והיה כיף ישבנו שורה 10 מהדשא והיה מדהים ארסנל ניצחו 1-0 את פורסמות.
משם המשכנו לקובן גרדן וטיילנו והיה משעמם אז הלכנו למסעדה איטלקית והיה טעים.
חזרנו למלון עייפים ומותשים והלכנו לישון.

למחרת קמנו והתארגנו לנסוע למנצ'סטר .ונסענו שעתיים ברכבת ...
אכלנו ב-kfc מנה ל5 אנשים (אנחנו היינו רק שלושה ) ואז לקחנו מונית והגענו ל"מלון" שלנו
המפתח היה יותר גדול מהחדר .....
.נסענו במונית לאצטדיון ושם היו מליוני אנשים .....
המשחק נגמר 1-0 למנצ'סטר על מידלסבו.
משם נסענו לפיצרייה עם משפחה ישראלית שהכרנו שם והיה טעים וחזרנו למלון וישנו רק 5 שעות. קמנו מוקדם ועלינו על רכבת ללונדון.הפעם זה לקח שעתיים וחצי.
הלכנו ל"ללונדון דנצ'ר" וזה על הדברים הרעים שקרו בלונדון והיה בסדר.
הלכנו עוד פעם לסטייק האוס והיה עוד הפעם טעים ומשם חזרנו למלון הראשון לקחת את המזוודות. ומשם לשדה התעופה.מאוחר מאוד יצאנו מלונדון ובחמש לפנות בוקר יום רביעי 31/12/2008 הגענו לארץ , אבי ואשתו נטע חיכו לנו שם. חזרנו הביתה וישנו (אני ואפיק,אימי הלכה לעבודה) כל היום.